Sunday, July 31, 2005

Sensation Black 2005 Double CD

Ik had weer eens zin om ouderwets te rammen, en ik hoorde laatst de theme van Sensation Black. Die beviel wel, dus toch eens gekeken of ik het hele setje kon nemen...

Het is wel okee... maar niet echt super. Sensation Black blijft eigenlijk net iets te lang doordreunen, zakt in waar je liever hebt dat ie tempo maakt, en ript eigenlijk teveel anderen off waar een eigen (of onbekendere) mix meer op zijn plaats zou zijn. Wel lekker dat ie meteen uit je speakers knalt: vanaf cd 1 track 2 is het accelereren geblazen en pas einde track 16 remmen ze af... om de bocht te nemen en daarna weer vol gas te gaan. De 'Matrix'-achtige background sprak mij ook wel aan, al was er geen touw aan vast te knopen.

Wel okee dus. Maar misschien had ik erbij moeten zijn.

No comments: