Tuesday, December 20, 2005

Happy Holidays

 ...and to all a good night Posted by Picasa

5 comments:

Anonymous said...

Nou Sid ik moet zeggen schitterend gedaan een waar kunstwerkje enne de voor jouw ook Merry Xmass die nieuwsjaars krijg je nog van me

Anonymous said...

Hey Sid,

Ik doe het je niet na, ziet er top uit!

Fijne dagen en een geweldig 2006 (in je nieuwe casa!)

grz,
Patrick

Anonymous said...

He Sid!

Cool man. Erg creatief!
Voor jou ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2006!!
Ik zal over een weekje een hoop zonnestralen vanuit Curaçao deze kant op sturen...

Groetjes,
Pamela

Anonymous said...

Sid, restpect hoor! Jij ook fijne dagen en een gelukkig 2006. En als de voortekenen niet bedriegen zit er weer zo'n happy moment aan te komen...ik zeg, 1 januari ofzo :-)

Greetz,

Anonymous said...

Sid,

Jij ook nog de beste wensen..
Snap niet dat ik er nog niet in stond..

Bij deze..
En snel ff biertje happen natuurlijk !

Gr. Jeroen & Wendy